Amsterdam - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Nicky en Linda - WaarBenJij.nu Amsterdam - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Nicky en Linda - WaarBenJij.nu

Amsterdam

Door: Nicky

Blijf op de hoogte en volg Nicky en Linda

07 September 2014 | Indonesië, Malang

Vandaag mochten we uitslapen omdat de reis naar ons volgende hotel maar 4 uur zou duren. Heerlijk om lekker rustig aan op te starten en niet zo in het holst van de nacht.
De enige stop tijdens de rit is om een waterval te bezoeken. Als we aan komen rijden is al meteen duidelijk dat we er niet alleen zijn, er zijn volgens mij wel 100en mensen. Er zijn voornamelijk veel locals, en dat zullen we weten. De ene vraag voor een foto na de andere komt, maar we hebben al geleerd om nee te zeggen. Nu even genieten van de plek en verder niets. Het is prachtig om te zien hoe de waterval vol overgave ontzettend veel meters naar beneden stort. Doordat het water zo hard naar beneden stort voelen we flinke druppels als we dichterbij de waterval komen. Het is met al die mensen erbij moeilijk even alleen de waterval te zien en van de natuur te genieten, maar we doen ons best!
Daarna rijden we door naar Malang waar we ook ons hotel hebben voor de komende twee nachten. We krijgen eerst nog een lunch voordat we daadwerkelijk naar het hotel gaan, en jawel die krijgen we in amsterdam! Het restaurant heet amsterdam, probeert her en er wat invloeden van Nederland terug te laten komen en er zijn zelfs grachtenpanden op de muur aangebracht met daarvoor de bekende letters ' iamsterdam'. We hebben er heerlijk gegeten.
Daarna door naar ons hotel, waar we de middag lekker lui rondom het zwembad doorbrengen.

Ondertussen weten wij inmiddels alle gebedstijden van de moslims uit ons hoofd, want voor elk gebed worden de moslims hier luid opgeroepen. En dat begint al om 4uur 's morgens!! Volgens Masril moet iedereen dat gebed doen, voor mij één van de redenen om geen moslim te worden. Das toch geen tijd!?

Vanavond nog even een hapje eten en verder proberen zoveel mogelijk uit te rusten of wat te slapen, want om 1u worden we opgehaald voor ons excursie naar de bromo vulkaan, waar we als het goed is de zonsopgang kunnen zien. We zijn benieuwd!!

• 07 September 2014 - 13:58

Nicky En Linda :

Ps de foto' van gisteren staan er ook weer bij

• 07 September 2014 - 14:12

De Kolonel:

Wel-wel-wel,
    Toch zijn de jonge Engeltjes gegaan en wel nu op de Vulkaan.Als dat maar goed gaat op zo'n heet geval.
    Pas op lieverdjes dat jullie je gladde billetjes niet branden want dan wordt het zitten op de blaren.
    Ik heb het nu pas in de gaten dat jullie hier verdwenen zijn.
    De Kolonel wenst jullie alle goeds en wees voorzichtig met de twee benige Apen.

Liefs De Kolonel.

• 07 September 2014 - 19:43

Frans Van Ginneken:

hoi meiden, een korte maar weer een mooi stukje van jullie reis.
    ja nicky smoms moet je nee zeggen,maar dan ook nog even op de zondag in amsterdam ,leuk hoor.
    waterval is ook heel mooi.
    op dit moment dat ik dit tik gaan jullie bijna op weg voor een hele mooie tocht, na de vulkaan en een mooie
    op komst van de zon.

dikke kus van ons voor julliexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 07 September 2014 - 22:35

Mama Carla:

Dames,dames toch.......

Wat hebben jullie het allemaal toch goed geregeld! En dat gewoon bij D-reizen?
    Jullie vogelen het altijd goed uit voordat je definitief voor een reis kiest en zie daar: Een privé chauffeur, een eigen gids, het eten her en der geregeld + de excursies en de hotels die jullie verwachten....
    Ik smeer mijn eigen droge boterhammetje wel hier.....
    Maar, alle gekheid op het bekende stokje: Ik vind het echt weer geweldig voor jullie wat je allemaal meemaakt!
    En Nicky: ik ben het met je eens dat je geen moslima moet worden, inderdaad veel te vroeg dag en volgens mij staat zo'n lange jurk met een doek op je hoofd jou ook niet.
    Apart om bij zo'n vulkaan de zon te zien opkomen. Dubbel heet!
    Fijn dat jullie ook weer 2 dagen in het hotel kunnen blijven en niet meteen hoeven te verkassen.
    Veel genot weer en tot morgen!

X sma.