Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Nicky en Linda - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Nicky en Linda - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Nicky en Linda

Blijf op de hoogte en volg Nicky en Linda

25 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag wakker geworden in Las Vegas, in een hotel waar de achtbaan om de muren van onze kamer raast. Waanzin!
We moeten vandaag helemaal niets, al is dat de algemene regel van de afgelopen weken, maar vandaag is er helemaal geen planning. We beginnen daarom met een relaxt ontbijtje bij (hoe kan het ook anders) Starbucks. We zitten op de strip in het fijne ochtend zonnetje, en we voelen meteen dat deze goed warm is. Zo fijn!
In de ochtend wandelen we nogmaals over de strip en shoppen we her en der wat, maar ook gaan we op zoek naar een wedding chappel en het bekende 'Welccome in Las Vegas' bord. Beide hebben we gevonden! Hierna lekker op ons gemak terug naar het hotel waar we wat eten en de rest van de rest middag rondom het zwembad doorbrengen. Heerlijk even helemaal niets!
De avond begint natuurlijk met een etentje, en we sluiten in stijl af met een echte amerikaanse burger, daarna nog wat drinken op de strip om nog één keer alle indrukken van Vegas in ons op te nemen. We sluiten af met een fontein show bij het bekende bellagio hotel. En dan lijkt het er toch echt op te zitten, morgen rest ons nog een ontbijtje in Las Vegas en daarna een rit naar het vliegveld. Aan alles komt dus echt een eind...

Aan de reacties merken we dat het thuisfront het helemaal niet erg vindt dat het einde in zicht is, de wensen voor een goede reis komen ook allemaal aan. Maar stiekem hebben wij hier allemaal nog niet zo'n zin in, we kunnen nog wel even door. Het is zo onwerkelijk hoe snel deze 3 weken zijn gegaan en wat we allemaal hebben mogen meemaken. Alle voorbereidingen van bet gelopen jaar hebben hun vruchten afgeworpen, we hebben een super reis gehad! Jammer genoeg zit het er nu op.
Met heel veel mooie herinneringen, in gedachten en op beeld, gaan we naar huis. Deze ervaring neemt niemand ons ooit nog af!

Liefs en tot snel!

• 25 Oktober 2013 - 12:19

Annie Frans:

hoi dochters,

zoals jullie schrijven goed voor bereid pakken ze dit jullie niet af.
    mooie tijd in amerika veel gezien en rond gereisd, nu nog even alles over
    je heen laten komen,dus geniet nog even.
    en ja het eind komt in zicht, kijken daar ook naar uit en om alles te horen en te zien
    van deze mooie reis.

voor ons zijn jullie toppers dikke kus en tot morgenxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 25 Oktober 2013 - 15:00

Sma:

Lieve meiden,
    Voor jullie zit het er inderdaad helaas weer op en wij ziijn blij als we jullie weer ff kunnen vastpakken om een knuffel te geven!
    Jullie reis: in één woord GEWELDIG! Een raar idee dat ik nu niet elke dag meer hoef te kijken naar jullie verslag van alle belevenissen van die dag.
    We zullen ongetwijfeld nog wel worden bijgepraat over alle dingen die jullie als "tip" vraag naar..." hebben aangegeven in jullie verslag.( Moeten we daar snipperdagen voor nemen of is dat snel uitgelegd?)
    Hoe dan ook: Goodbye Las Vegas en de rest van de U.S, Hello Holland en familie!
    Goeie reis terug en tot morgen!
    X sma.

• 25 Oktober 2013 - 21:09

Claudia (collega Sma):

Ha die Linda, je "sma" had me verteld, toen ze even 1 dag is komen werken.... dat je in Amerika zat. Ze gaf me ook het adres van jullie verslag. Wow, wat een geweldige ervaring zeg. Geweldige foto's. Bedankt dat ik even heb mogen meegenieten... Fijne vlucht terug. Enne, die snipperdagen van "sma" moeten maar even wachten, ik heb ze ook moeten missen de afgelopen weken ;-) Groetjes, Claudia

• 25 Oktober 2013 - 22:01

De Generaal:

Lieve dames,

Ja,helaas jullie moeten dus de thuisreis aanvaarden.
    Zoals Sma schreef :aan alles komt een eind.
    Maar voor jullie blijven er mooie herinneringen en niet te vergeten de foto's die jullie hebben.
    Dan op een koude winterdag kunnen jullie zitten dromen van je reis die nu ten einde is gekomen.
    Het weerzien op Schipholletje zal des mooier zijn voor jullie.
    Dan kunnen jullie knuffelen tot dat je er ,bij wijze van spreken,bij neer valt.
    Niet doen dus.
    Lieve dames een goede en fantastische reis gewenst zonder te veel turbulentie.

Groetjes en een eerbiedig saluut,
    De Generaal.

• 25 Oktober 2013 - 22:04

Lonneke:

Jullie hebben er inderdaad een GE-WEL-DI-GE reis opzitten!!
    Veel mooie dingen om op terug te kijken, mooie foto's en herinneringen.
    Nu snel terug komen en je vakantie aanvraag voor volgend jaar invullen en weer een fantastische reis uit gaan zoeken. Dat is het beste medicijn....
    Tot volgende week